Forum www.magicdreams.fora.pl Strona Główna

Rangi, statystyki

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.magicdreams.fora.pl Strona Główna -> Opis gry
Autor Wiadomość
Reena
Marzyciel



Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 1999
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się wziął wszechświat? O.o'
Płeć: Wilczyca

PostWysłany: Nie 12:53, 16 Maj 2010    Temat postu: Rangi, statystyki

Rangi pospolite:


Szczenię i szczenię samotnik - najniżej w watasze, najlepszy dla początkujących graczy bo zadaje wiele pytań i rzadko kto go porywa xD
siła: 10 zwinność: 5 szczęście: 1

Normalny wilk
– wilk cieszący się życiem, nie ma żadnych specjalnych właściwości, czeka na awans.
Siła: 20 zwinność: 15 szczęście: 2

Kurier – ktoś rodzaju listonosza, ma prawo wbiegać na tereny innych stad i doręczać wiadomości od Alf do Alf. Kiedy wykonuje zadanie nie można go porwać, jeśli ktoś zarzuci mu wtedy liny, kurier ma prawo je zignorować.
Siła: 20 zwinność: 15 szczęście: 2

Żołnierz
– czyli inaczej wojownik (nie, nie ma karabinu xd). Ma za zadanie bronić watahy.
Siła: 23 zwinność: 17 szczęście: 2

Szpieg
- zadaniem szpiega jest przenikać do innych watah i zdobywać informacje o nich. Może wejść niezauważony do tematu gdzie rozmawiają wilki z wrogiej watahy, tak by go nie zauważyły. Może wejść na tereny innych watah lecz wtedy jest widoczny i można go porwać lub wykopać.
siła: 17 zwinność: 25 szczęście: 2

Myśliwy – ma za zadanie polować dla stada i składać łupy w spiżarni, lub dawać je tym co poprosili o zwierzę.
Siła: 22 zwinność: 17 szczęście: 3

Niańka – czyli opiekunka szczeniąt, zwykle zostają nimi wilczyce, ale jak się zdarzy samiec to cóż ^^. Ma zadanie pilnować małych.
Siła: 15 zwinność: 15 szczęście: 3

Sanitariusz – lekarz, ma za zadanie pomagać rannym i chorym wilkom. Zna się na zielarstwie.
Siła: 21 zwinność: 17 szczęście: 2

Nauczyciel – jak niańka, lecz dla starszych wilków. Pomaga podszkolić się na rangę zanim wilk zda u Marzycielki lub Alfy.
Siła: 18 zwinność: 15 szczęścia: 2

Senator
– u nas, senatorzy to wilki-politycy pomagający Alfie i chodzący na misje dyplomatyczne związane z zawarciem sojuszu itd.
Siła: 19 zwinność: 16 szczęście: 4

Para Beta – jest prawą ręką Alfy, w razie nieobecności przywódców zarządza watahą.
Siła: 25 zwinność: 20 szczęście: 5

Para Alfa – najważniejsza osobistość w stadzie, każdy chyba wie co to Alfa ^.^.
siła: 30 zwinność: 25 szczęście: 7

Samotnik - wilk bez watahy
siła: 20 zwinność: 15 szczęście: 2

Zjawa - zmarłe wilki, statystyki zerowe



Rangi Watahy Nocy:


Krwiopijca - Bywa, że wilki mają zęby z jadem i piją krew? Tak, w watasze Nocy są takie. Czasami zdarza się że mają owadzie skrzydełka. Mogą spijać krew z przeciwników dodając sobie sił (+ 5hp) i odejmując 5 hp zaatakowanemu wilkowi.
siła: 40 zwinność: 40 szczęście: 5

Otchłań - mag w watasze Nocy. Może używać różnych zaklęć:
Czarna dziura - wróg zamiera na 10 minut
Ostrza mroku - czarne ostrza ranią wilka (- 20 hp)
Gwiezdny błysk - leczy wszystkie wilki w temacie ustawiając ich hp na sto
siła: 30 zwinność: 35 szczęście: 6



Rangi Watahy Deszczu:


Kropla - specjalna ranga w watasze deszczu. Ma możliwości bitewne, m.in. :
-przywołuje deszcz, śnieg, grad - trwa do wyjścia Kropli z tematu
-potrafi zrobić tarczę ochronną z lodu - trwa całą walkę, niweluje połowę obrażeń
-może powielić wodę w okolicy by była powódź - powódź unieruchamia na 10 min
siła: 35 zwinność: 40 szczęście: 6



Rangi Watahy Płomieni:

Wysłannik Fenixa - mag w watasze Płomieni.
- Kula Ognia - wilk miota kulę ognia odejmującą 20hp.
- Teleportacja - może teleportować się w różne miejsca(nie dotyczy to lochów ani terenów innych watah
siła: 40 zwinność: 35 szczęście: 5

Nosiciel - wilk noszący w sobie demoniczne zło, lecz panuje nad nim, posiada jedną zdolność:
Manipulacja umysłu - wywołuje paniczny strach u ofiary, która kuli się na 5 minut i jest bezbronna
siła: 35 zwinność: 30 szczęście: 4



Rangi Watahy Światła:

Błysk - wilk posiadający zdolności maga.
- Uzdrowienie - uzdrawia wybranego wilka (+ 30 hp)
- Błyskawica - wilk przywołuje błyskawicę która oszałamia i oślepia wszystkich w temacie na 5 minut.
siła: 30 zwinność: 35 szczęście: 7


Rangi Watahy Lasów:

Pnącze - wilk potrafiący nakłaniać rośliny do posłuszeństwa, mag Lasów.
- Oplątanie - potrafi użyć korzeni roślin by zaplątać przeciwnikom łapy (działa przez 5 min).
- Leśna Furia - wywołuje na ofiarach iluzję i przeciwnicy nie wiedzą co maja robić (-5hp).
siła: 33 zwinność: 36 szczęście: 6

Zbieracz - grupa wilków, które jako jedyne w watasze wiedzą, jak zbierać bagienne ziele żeby jego właściwości nie ulotniły się. W każdą sobotę mogą zbierać zielsko, po 1 sztukę na 5 minut. Zbiory oddają do skarbca watahy.
siła: 20 zręczność: 19 szczęście: 4



Rangi Watahy Nieba:

Sztorm - wilk-Mag Nieba, zaklęcia:
- Wiatr - wywołuje wichurę i burze trwającą do wyjścia wilka z tematu
- Piorun - piorun z nieba odejmujący 20 hp
- Leczenie - dodaje/leczy wybranego wilkowi 30 hp
siła: 40 zwinność: 40 szczęście: 5



Rangi specjalne:

Strażnik Duszy, istota panująca nad zbłąkanymi duszami. Zdolności:
- Nietykalność - 5 razy an miesiąc Strażnik może przywołać duchy, które sprawiają, że na 5 postów wilk jest nietykalny.
- Zastój - duchy otaczają przeciwnika, sprawiając, że nie będzie mógł zaatakować Strażnika w następnym poście. 5 razy an miesiąc
- Ochronna aura - raz podczas każdej bitwy, Strażnik Duszy może otoczyć swoją watahę duszami, które sprawiają, że przez dwa kolejne posty są nietykalni.
Jest to specjalna ranga dla Shadow, i jej uczniów, gdy przejdą szkolenie.
siła: 37 zwinność: 28 szczęście: 9





Marzyciel - ranga tylko dla Adminów. Może robić praktycznie wszystko. Niezależnie ile punktów ma inny wilk, Marzyciele są silniejsi, mogą rozdawać przedmioty, używać wszystkich zaklęć, nie można ich porwać. Właściwie pełnią funkcję MG ^.^


KAŻDY WILK NA STARCIE MA 100 HP
ILOŚĆ PUNKTÓW SIŁY, ZWINNOŚCI I SZCZĘŚCIA ORAZ HP PROSZĘ ZAMIESZCZAĆ W PROFILU I CZĘSTO JE PODLICZAĆ!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Reena dnia Wto 18:52, 20 Lip 2010, w całości zmieniany 26 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.magicdreams.fora.pl Strona Główna -> Opis gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin